12 lut 2011

złoty komplet

Dziś pochwalę się nowym kompletem. Robiony był specjalnie do lustra ze złotą ramą w przedpokoju.

Na komódce był mały gazetowo-reklamowy bałagan. Postanowiłam więc zrobić gazetownik aby pomieścić książki telefoniczne i gazetki reklamowe, które przychodzą codziennie do skrzynki (swoją drogą to właśnie z nich zrobiony jest ten koszyk ;) ). I poszalałam z formą.

Pojemnik koszyka jest najzwyczajniej upleciony jednak do zakończenia go (moim ulubionym sposobem) dołożyłam kółka a'la quilingowe. Po pomalowaniu musiałam kilkakrotnie zabezpieczyć te kółka lakierem akrylowym bo się nie trzymały pomimo przyklejenia ich wikolem. Na wierzch dokleiłam jedną rurkę aby było do czego przyczepić wieczko i dla pewności rurkę owinęłam włóczką - specjalnie włochatą i to w czerwonym kolorze, bo po pomalowaniu ciekawie wygląda.

Wieczko robione jest w dwóch etapach. Środek został zrobiony techniką quilingową i przyklejony na karton, do którego wcześniej przymocowałam rurki tworzące żeberka i resztę wieczka tradycyjnie uplotłam. Na koniec przeszyłam całość koralikami.

I kiedy już zrobiłam ten gazetownik to pomyślałam, że pojemnik na karteczki też mógłby zmienić wygląd. Na uplecenie był zbyt mały, więc na wcześniej uklejoną formę z brystolu ponaklejałam rurki. Każdą ścianę zakończyłam innym wzorem: tył - równo z kartonem, lewy bok - fala, prawy bok - łamaniec, przód - skos do otworu.

Całość prezentuje się lepiej niż myślałam ;)

złoty komplet do przedpokoju
Wymiary:
gazetownik: długość - 39, szerokość - 30, wysokość - 12
pojemnik na karteczki: długość - 10, szerokość - 10, wysokość - 14

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...