4 paź 2011

warsztaty

Chciałabym serdecznie wszystkich zaprosić na warsztaty z wikliny papierowej :D

Odbędą się one w siedzibie Wojewódzkiego Ośrodka Animacji Kultury w Białymstoku przy ul. Kilińskiego 8.

Termin warsztatów: 21-22 października br.
Koszt zgłoszenia wynosi 100zł.

Podczas zajęć wykonamy 1)formę płaską - kolczyki lub podkładkę pod kubek oraz 2)formę przestrzenną - koszyk z przykrywką.

Organizator zapewnia wszelkie materiały potrzebne podczas zajęć.

Formularz oraz dodatkowe informacje można uzyskać pod linkiem KLIK   

6 komentarzy:

  1. Zycze powodzenia i zazdroszcze tym wszystkim ktorzy beda mogli uczyc sie od tak zdolnej osoby.
    Pozdrawiam serdecznie Renia

    Jedno moje zdjecie zniknelo, hi, hi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Reniu :) mam nadzieję, że nie zawiodę uczestników warsztatów.

    Wybacz ale nie rozumiem o co chodzi z tym zdjęciem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zalogowalam sie u Ciebie tak jak u Maggii ale u niej jestem tylko czlonkiem a u Ciebie i czlonkiem i obserwatorem, dlaczego tak sie stalo? Wczoraj zniknelam z obserwatora, ale dzis jestem znow a nic nie zmienialam, nie wiem o co chodzi bo nazwyczajniej nie znam sie na komputerze:/
    Mam problem z pisaniem komentarzy, dlaczego mi nie wyskakuje moj avatar przy komentarzu? Jaki profil zaznaczasz, ze tak Ci sie robi?

    A jesli chodzi o warsztaty to napewno wszyscy beda zadowoleni :)
    Czekam na komentarz oczywiscie:)
    Buziaki
    Renia

    OdpowiedzUsuń
  4. hmm... trudno powiedzieć o co chodzi z tym członkiem i obserwatorem. Pierwszy raz się z tym spotykam. Ja wiem tylko, że jak dodasz bloga do obserwowanych przez Ciebie to robi z Ciebie członka.

    A ze zdjęciami to też nie do końca wiem. Bo w ogólnym profilu w googlach mam inne zdjęcie niż w blogu i przez jakiś czas wyświetlało mi tamto a potem nagle to z bloga i też nie wiem dlaczego. Ale ja zwyczajnie zaznaczam profil z danej witryny - blogger (czyli blogspot) jest z googli więc taki profil zaznaczam. Gdybym komentowała np. na bloxie to tam mam inny profil założony. Domyślam się, że z logowaniem możesz mieć problem - bo jeśli się zalogujesz to Twoja nazwa powinna być zaznaczona jako link a jest pusta. Jak poprawnie się zalogujesz w blogspocie to powinno być dobrze. Jeśli nie to nie wiem o co chodzi.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziekuje, kiedys do tego dojde ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hi, hi... juz doszlam! :)

    Pozdrawiam serdecznie
    Renia

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...