23 gru 2012

PleciaQ ozdabia dom na święta :D

Trochę długi post się zrobił bo ja zawsze ozdabiam dom tak aby nie było wątpliwości co to za święta. Poza tym jak ma się dzieci w rodzinie to z radością się to robi :) (wybaczcie słabą jakość zdjęć ale to na chybcika w ferworze przedświątecznych przygotowań)

Od wielu już lat jesienią zbieramy szyszki, które trzeba wysuszyć aby się otworzyły. Po zaczepieniu sznureczka wystarczy spryskać lakierem w sprayu bezbarwnym bądź kolorowym i mamy przepiękne ozdoby choinkowe.


Ostatnio odkryłam kilka nowych portali internetowych, w których można odnaleźć cuda i się nimi zainspirować. Tak powstały papierowe choinki:
 gwiazda na choinkę (również z papieru):
gwiazda z łyżeczek:

oraz gwiazda z filcu:







Z rozpędu naprodukowałam mnóstwo gwiazdek origami:





A od dzieci z Domu Kultury "Śródmieście" dostałam w prezencie dwie bombki:

z jednej z nich oraz z różyczek z cytrusów zrobiłam taką ozdobę:




Pisałam wcześniej o lodownikach jakie robiłam na zajęciach. To teraz chwalę się swoimi zrobionymi specjalnie z myślą o naszym najmłodszym:
 po więcej lodowników KLIK w obrazek

Mam nadzieję, że nie znudziłam bo na koniec chciałam wszystkim życzyć

Szczęśliwych Świąt Bożego Narodzenia, radości przy świątecznym stole w gronie rodziny a w nadchodzącym Nowym Roku pomyślności i spełnienia :)

Do napisania w przyszłym roku!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...