16 maj 2013

FOTS 2013

Wprowadziłam Was w nurt upcyklingu. Oczywiście nie wyczerpałam tematu bo jest nieograniczony. Trzeba zacząć działać. Akcja otwiera się na wszystkich zainteresowanych udziałem w niej. I mam dla wszystkich zaproszenie.

Działanie upFolk, które odbędzie się w Noc Muzeów, 18 maja, przy ul. Kilińskiego 8 w siedzibie WOAK w godz. 18:00-24:00 (pracownia plastyczna od ulicy), jest początkiem większej akcji artystycznej pt. "Folk on the Street" , z moim udziałem.

Wszystkich zachęcam do wspólnej kreatywnej zabawy upcyklingowej, która w rezultacie doprowadzi do powstania instalacji artystycznej w centrum Białegostoku.

Osoby, które wykonają największą ilość kwiatów (bo one są tematem spotkania) zostaną zaproszone na bezpłatne warsztaty z techniki wikliny papierowej, które osobiście poprowadzę.


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...