29 maj 2013

FOTS 2013

Tak opowiadam o nurcie upcyklingu a nie wspomniałam jak to ze mną było.

Idea upcyklingowania pojawiła się kilka lat temu. Na początku nieśmiało dawała o sobie znać aż zawładnęła mną absolutnie. Technika, w której tworzę najczęściej, ma niestety dość odtwórczą nazwę - papierowa wiklina - a kryje w sobie nieskończenie wiele możliwości, niekiedy zupełnie innych niż wiklina naturalna.

Pasja ta rozwinęła się na tyle, że zaczęłam tworzyć własne projekty codziennych akcesoriów. Moją papierową torbę zauważył portal zycierzeczy.pl współpracujący z ulicaekologiczna.pl . Natomiast w maju 2012r. zostałam wyróżniona w konkursie TVN Uwaga! "ReKonstrukcje. Drugie życie śmieci. - Przetwórz odpad, wygraj reportaż".

W miarę rozwoju zabłysnął mi pomysł sztuki StreetArt. I tak oto jestem tutaj i próbuję zarazić Was swoją pasją.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...