6 cze 2011

sauté...

Dawno mnie nie było tutaj... Ale sporo się ostatnio działo i nie miałam czasu. Jednak nie będę o tym pisać. 
Chcę pochwalić się kolejnym koszykiem. Tym razem bez farby :)


Jest to koszyk w kształcie owalu z przykrywką i stopką. Już długo za mną chodził ten kształt. I nadarzyła się okazja. Koszyk zrobiony jest na prośbę mojego Osobistego. Zachciało mu się koszyka bez malowania jedynie z lakierem. Zrobiłam go z wielką przyjemnością. Musiałam zaplanować poszczególne pasy aby było to jakoś uporządkowane. I jestem zadowolona z efektu :)

koszyk saute

Jego wymiary:

wysokość - 32cm,
stopka: dłuższa średnica - 38cm, krótsza średnica - 30cm,
spód: dłuższa średnica - 30cm, krótsza średnica - 22,5cm,
góra: dłuższa średnica - 35,5cm, krótsza średnica - 27cm,
przykrywka: dłuższa średnica - 40cm, krótsza średnica - 31cm, głębokość wewnętrznego rantu - 3cm

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...