10 maj 2012

tam ta da dam :D

Absolutna premiera u mnie! Świeżynka intensywnie testowana przeze mnie. Obawiałam się ale się udało! I są pomysły na kolejne wzory ;)

torba codzienna
Wygodna i - o dziwo! - praktyczna :)

Kilka tygodni temu trafiłam na stronę Jo Campbel-Amsler, kobiety, która tworzy przepiękne plecionki z naturalnej wikliny. Niestety po dwóch dniach strona znikła :( Ale w mojej głowie kłębiły się pomysły na coś zupełnie nowego. W internecie roi się od torebek z papierowej wikliny w bardzo różnorodnych wzorach. A to jest mój pomysł, który nie dał mi spać całe dwa dni! Nie mogłam spokojnie zasnąć bo przez sen ciągle myślałam o torebce! To już choroba :D

14 komentarzy:

  1. Pomysł rewelacja!Wykonanie świetne! Dodaj jakieś dodatkowe zdjęcia z innych ujęć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bomba, ja też taką chcę !!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki wielkie dziewczyny :) hehe chciałam tylko dodać, że na ulicy ludzie się za mną oglądają :P

    Co do zdjęć to pomyślimy :)

    A torbę chętnie wykonam jak przejdzie pomyślnie uliczne testy ;) w planie są również torebki wizytowe w tym stylu.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, rewelacja. Inna niż te jakie widziałam i bardziej mi się od nich podoba ;). Super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Właśnie miała być inna - zaprojektowana przeze mnie i rozpoznawalna :)

      Usuń
  5. Gratuluję pomysłu i świetnego wykonania:)

    OdpowiedzUsuń
  6. wyszła Ci fantastycznie, jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, bardzo mi się podoba. Ja też choruję na torebkę z papieru... mam już część koszykową, muszę wziąć się za podszewkę, pasek itd...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba :) Chciałam aby była charakterystyczna tylko dla moich plecionek. Nie lubię powielać tematów - wolę się inspirować

      Pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Hej, hej
    A może chodziło Ci o tę stronę: http://www.willowridgebaskets.com/Willow_Ridge_Baskets/Class_Baskets.html

    Pozdrawiam,
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby była możliwość uściskania Cię przez internet to bym to teraz zrobiła :D Dzięki wielkie!

      pozdrawiam

      Usuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniała torebka,gratuluję pomysłu .
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Na prawdę podziwiam;)Torba fantastyczna!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...