13 gru 2012

nastrój przedświąteczny...

Jakoś tak się świątecznie zrobiło. Nie mówię tutaj o dekoracjach w sklepach. Tylko tak już atmosfera się ukształtowała przedświątecznie.

Nawet w pracy w Domu Kultury już zajęcia typowe pod okres przedświąteczny. Ostatnio robiłam z przedszkolakami lodowniki (pomysł zaczerpnięty stąd KLIK) :) Mam nadzieję, że ujemna temperatura się utrzyma do poniedziałku - będziemy wieszać lodowe bombki na drzewie.
W przyszłym tygodniu robimy lampiony(KLIK) - będzie klimatycznie ;)
Jeszcze tylko niedzielny jarmark przed Klubem Rozrywki "Krąg" - jakby ktoś mnie szukał z moimi PleciaQami to tam może mnie znajdzie. Ostatni tydzień przed świętami!

I przyjdą święta - znowu odwlecze mi się kilka projektów - bo tak głupio jakoś wyplatać podczas świąt :P

A z Nowym Rokiem nowe plany i projekty oraz nowe nadzieje ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...